Daha yüksek erişilebilirlik modunu aç
Daha yüksek erişilebilirlik modunu kapat
T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
GIDA VE YEM KONTROL MERKEZ ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ MÜDÜRLÜĞÜ
Görme Engelli
×
  • Ana Sayfa
  • KURUMSAL YAPI
    MÜDÜR
    MÜDÜR YARDIMCISI
    BÖLÜMLER
    • TEKNİK BÖLÜMLER/BİRİMLER
    • İDARİ BİRİMLER
    • AR-GE MERKEZLERİ
    ORGANİZASYON ŞEMASI
    TARİHÇE
    GÖREVLERİMİZ
    MİSYON VE VİZYONUMUZ
    KALİTE POLİTİKAMIZ
    HİZMET STANDARTLARIMIZ
  • LABORATUVARLAR
    KATKI KALINTI LABORATUVARI
    KATKI VE MİKOTOKSİN LABORATUVARI
    BİTKİSEL ÜRÜNLER LABORATUVARI
    AMBALAJ TEKNOLOJİLERİ VE MİNERAL LABORATUVARI
    HAYVANSAL ÜRÜNLER LABORATUVARI
    SU VE ATIKSU LABORATUVARI
    YEM VE YEM MADDELERİ LABORATUVARI
    MİKROBİYOLOJİ LABORATUVARI
    BİYOTEKNOLOJİ VE BİYOGÜVENLİK LABORATUVARI
    YAĞ VE YAĞ TEKNOLOJİLERİ LABORATUVARI
    VETERİNER İLAÇ KALINTILARI LABORATUVARI
    SÜT ÜRÜNLERİ GEN BANKASI LABORATUVARI
  • ÜRÜNLER
    ANALİZ FAALİYETLERİ
    • ANALİZ LİSTESİ VE FİYATLAR
    • AKREDİTE ANALİZLER
    • BANKA HESAP NUMARALARI
    • TALEP FORMU VE TALİMATLAR
    EĞİTİM FAALİYETLERİ
    LABORATUVAR DENETİM FAALİYETLERİ
  • PROJELER
    AR-GE
    GEN BANKASI
    TÜRKOMP
    ULUSAL PROJELER
    ULUSLARARASI PROJELER
  • YAYINLAR
    DERGİ
    BROŞÜR
    E-BÜLTEN
  • BASIN
  • İLETİŞİM
Skip Navigation LinksGıda ve Yem Kontrol Merkez Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü

İnsan Kaynakları Birimi

​Gıda ve Yem Kontrol Merkez Araştırma Enstitüsü İdari Koordinatöre bağlı olan İnsan Kaynakları Birimi 2013 yılında kurulmuş. Birim 6 adet personelle hizmet vermektedir. Birimde yapılan çalışmalar aşağıda verilmektedir. 


İNSAN KAYNAKLARI BİRİMİNDE YAPILAN İŞLEMLER


  • Kurum içi (görevlendirme, bilgilendirme, belge istekleri v.s.) tüm yazışmaları yazmak ve dosyalamak.
  • Vekalet yazılarını yazmak ve dağıtımını yapmak.
  • Yıllık izin kayıtlarını tutmak ve dosyalamak.
  • Hastalık raporlarını yazmak ve defter kayıtlarını tutmak.
  • Enstitü personelinin pasaport işlemlerini yapmak.
  • Birimizce tutulan personel listelerini güncel tutmak. (telefon listesi dahil her türlü  personel listesi)
  • Özlük dosyalarının tasnifli bir şekilde tutulmasını sağlamak.
  • Emeklilik ve tayin işlerini yürütmek.
  • Tayin olan ve yeni atanan personelin (nakil-açıktan) evraklarının düzenlenmesi ve kayıtlarının tutulması.
  • Personelle ilgili tüm kayıtların düzenli ve güncel tutulması.
  • Daire içi disiplin işlerinin yazışmalarının yapılması.
  • Günlük devam izlenimlerinin takibini günlük yapmak.
  • Beyan edilen saatlik izinleri ve beyan edilmeyen saatlik izinlerin kayıtlarını tutmak ve dosyalamak.
  • Kurumun arşivlemesi gereken tüm dokümanların uygun şartlarda düzenli olarak arşivlenmesi.
  • Personel Bilgi Sistemi (PERBİS)'ne girişlerin yapılması.
  • Bakanlıklara veya diğer kamu ve özel kuruluşlara yapılan tüm yazışmaları yazmak ve dosyalamak.
  • Görevlendirme yazılarını yazmak ve dağıtımını yapmak.
  • Hizmet Takip Programı (HİTAP)'na hizmet belgelerinin (terfi, derece, askerlik, ücretsiz izin gibi) girişini yapılması.
  • Eğitim dosyalarının kayıtlarını tutulması.
  • Kurumun posta işlerini yapılması.
  • Gelen-Giden evrak kayıtların yapılması, fotokopi çekilmesi ve zimmet defterlerine yazılması ve dağıtımının takibi yapılması.
  • Kurum içinde duyuruların yapılmasını sağlamak.
  • Bireysel Öneri Sistemi, kayıt-takip işlemlerin yapılması.
  • Pano-afiş düzeninin sağlanması.
  • Personel anketinin yapılması, değerlendirilip idareye sunulması ve panoda ilan edilmesi.
  • Personel yetkinlik anketinin yapılması, değerlendirilip Kurum Müdürüne sunulması.
  • Personelin memnuniyetine yönelik çeşitli anketlerin hazırlanması, yapılması, değerlendirilip idareye sunulması ve panoda ilan edilmesi.
  • Personel eğitim başvuru takip-kayıt işlemlerinin yapılması.
  • Aday Araştırmacı Personelin Eğitim takip işlemlerin yapılması.
  • Aday Memur Eğitim takip işlemlerinin yapılması.
  •  Hizmet içi Eğitim takip işlemlerinin yapılması.
  •  Oryantasyon Eğitim takip işlemlerinin yapılması.
  • Sosyal etkinlik ve uygulama grubunun yapacağı aktiviteleri takip etmek ve kayıtlarını tutulması.
  • Bireysel Öneri, Yılın Elemanı Seçimi, Slogan Yarışması, Kişi ve Bölümlerin ödüllendirilmesi gibi etkinlikleri çalışma ve yazışmaların yapılması.
  • Çalışmalarla ilgili verileri YGG toplantısında kullanılmak için personel ile ilgili haber ile görevlendirilmeleri bültende kullanılmak üzere KYS'ye iletilmesi.
  • Çalışanlarla ilgili çıkan yasal mevzuatların takibinin yapılması, personel ve yönetimin bilgilendirilmesini sağlanması.
  • Lojman Komisyonun aldığı kararların kayıtlarını tutmak ve yazılarını yazmak.​​

İLETİŞİM

    Gıda ve Yem Kontrol Merkez Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü
  • Adres : Adalet Mh. 1. Hürriyet Caddesi, No: 128 16160 Osmangazi/BURSA

  • Telefon : 0 224 246 47 20 (pbx)

  • Faks : 0 224 246 19 41

  • E-Posta : bursagida@tarimorman.gov.tr

  • KEP : tarimveormanbakanligi@hs01.kep.tr

satis@tarimorman.gov.tr

sales@tarimorman.gov.tr

abuse@tarimorman.gov.tr

webmaster@tarim.gov.tr

abuse@tarim.gov.tr

hr@tarim.gov.tr

info@tarim.gov.tr

ik@tarim.gov.tr

contact@tarim.gov.tr

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Intranet
  • Bakanlık e-Posta
  • KVKK
  • Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi

ACİL NUMARALAR

  • 180 / Tarım İletişim Merkezi
  • 174 / Gıda Hattı
  • 112 / Orman Yangın

MOBİL UYGULAMALAR

©2025 Tüm hakları saklıdır. TÜRKİYE CUMHURİYETİ TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI