Daha yüksek erişilebilirlik modunu aç
Daha yüksek erişilebilirlik modunu kapat
T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
GIDA VE YEM KONTROL MERKEZ ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ MÜDÜRLÜĞÜ
Görme Engelli
×
  • Ana Sayfa
  • KURUMSAL YAPI
    MÜDÜR
    MÜDÜR YARDIMCISI
    BÖLÜMLER
    • TEKNİK BÖLÜMLER/BİRİMLER
    • İDARİ BİRİMLER
    • AR-GE MERKEZLERİ
    ORGANİZASYON ŞEMASI
    TARİHÇE
    GÖREVLERİMİZ
    MİSYON VE VİZYONUMUZ
    KALİTE POLİTİKAMIZ
    HİZMET STANDARTLARIMIZ
  • LABORATUVARLAR
    KATKI KALINTI LABORATUVARI
    KATKI VE MİKOTOKSİN LABORATUVARI
    BİTKİSEL ÜRÜNLER LABORATUVARI
    AMBALAJ TEKNOLOJİLERİ VE MİNERAL LABORATUVARI
    HAYVANSAL ÜRÜNLER LABORATUVARI
    SU VE ATIKSU LABORATUVARI
    YEM VE YEM MADDELERİ LABORATUVARI
    MİKROBİYOLOJİ LABORATUVARI
    BİYOTEKNOLOJİ VE BİYOGÜVENLİK LABORATUVARI
    YAĞ VE YAĞ TEKNOLOJİLERİ LABORATUVARI
    VETERİNER İLAÇ KALINTILARI LABORATUVARI
    SÜT ÜRÜNLERİ GEN BANKASI LABORATUVARI
  • ÜRÜNLER
    ANALİZ FAALİYETLERİ
    • ANALİZ LİSTESİ VE FİYATLAR
    • AKREDİTE ANALİZLER
    • BANKA HESAP NUMARALARI
    • TALEP FORMU VE TALİMATLAR
    EĞİTİM FAALİYETLERİ
    LABORATUVAR DENETİM FAALİYETLERİ
  • PROJELER
    AR-GE
    GEN BANKASI
    TÜRKOMP
    ULUSAL PROJELER
    ULUSLARARASI PROJELER
  • YAYINLAR
    DERGİ
    BROŞÜR
    E-BÜLTEN
  • BASIN
  • İLETİŞİM
Skip Navigation LinksGıda ve Yem Kontrol Merkez Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü > Menu

Görüş/Şikâyet Formu

​Enstitüye gelen müşteri görüş ve şikâyetleri, Müşteri Görüş/Şikâyet Formu kaydedilerek değerlendirmeye alınır. Şikâyetler alındıktan en geç 15 gün içerisinde müşteri iletişim bilgileri kullanılarak müşteriye geri dönüş yapılır ve şikâyetin laboratuvarımızla ya da kalite politikamızla ilgili olup olmadığı incelenir ve şikayet geçerli kılınır. Şikâyeti takip etmesi için tarafsız bir personel görevlendirilir.  Şikâyetçiye bildirilecek sonuçların, şikâyete konu laboratuvar faaliyetlerinde yer almayan kişi/kişiler tarafından hazırlanması, gözden geçirilmesi ve onaylanmasına dikkat edilir. Şikâyet ile ilgili sonuçlar müşteriye geri dönüş yapılarak bildirilir. Müşterilerden gelen talepler ve teklifler, yapılan işlerin ve analizlerin sürekli iyileştirilmesinde, yeni analiz metotlarının araştırılmasında ve analiz çeşitliliğimizin artırılmasında kullanılır. Diğer müşterilere zarar verecek veya bakanlık Yönetmeliğine aykırı olan teklifler veya talepler hakkında bir işlem yapılmaz.

Müşteri Görüş/Şikâyet Formunu doldurmak için aşağıdaki bağlantıya tıklayınız.

https://forms.gle/QVoMzEnQWs73QMdR8

İLETİŞİM

    Gıda ve Yem Kontrol Merkez Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü
  • Adres : Adalet Mh. 1. Hürriyet Caddesi, No: 128 16160 Osmangazi/BURSA

  • Telefon : 0 224 246 47 20 (pbx)

  • Faks : 0 224 246 19 41

  • E-Posta : bursagida@tarimorman.gov.tr

  • KEP : tarimveormanbakanligi@hs01.kep.tr

satis@tarimorman.gov.tr

sales@tarimorman.gov.tr

abuse@tarimorman.gov.tr

webmaster@tarim.gov.tr

abuse@tarim.gov.tr

hr@tarim.gov.tr

info@tarim.gov.tr

ik@tarim.gov.tr

contact@tarim.gov.tr

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Intranet
  • Bakanlık e-Posta
  • KVKK
  • Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi

ACİL NUMARALAR

  • 180 / Tarım İletişim Merkezi
  • 174 / Gıda Hattı
  • 112 / Orman Yangın

MOBİL UYGULAMALAR

©2025 Tüm hakları saklıdır. TÜRKİYE CUMHURİYETİ TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI