ALO 174
ALO 177
Görme Engelliler
TR
  • EN

T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
ANTEPFISTIĞI ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ MÜDÜRLÜĞÜ
  • Anasayfa
  • KURUMUMUZ
    • TARİHÇE
    • VİZYON VE MİSYON
    • GÖREVLER
    • ORGANİZASYON ŞEMASI
  • PERSONEL
    • YÖNETİM
    • TEKNİK PERSONEL
    • İDARİ PERSONEL
  • BÖLÜMLER
    • ISLAH VE GENETİK BÖLÜMÜ
    • YETİŞTİRME TEKNİĞİ BÖLÜMÜ
    • BİTKİ SAĞLIĞI BÖLÜMÜ
    • TOPRAK VE SU KAYNAKLARI BÖLÜMÜ
    • GIDA TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ
    • ÜRETİM VE İŞLETME BÖLÜMÜ
    • EĞİTİM YAYIM BÖLÜMÜ
  • HİZMETLERİMİZ
    • FİDAN VE TOHUM SATIŞI
    • MİSAFİRHANE
    • KAMU HİZMET STANDARDI
  • YENİ GELİŞTİRİLEN ÇEŞİTLER
    • ANTEPFISTIĞI ÇEŞİTLERİ
    • BADEM ÇEŞİTLERİ
  • YAYINLARIMIZ
    • SONUÇLANAN PROJELERİMİZ VE YAYINLARIMIZ
    • ANTEPFISTIĞI ARAŞTIRMA DERGİLERİ
    • TAGEM JOURNALS
  • LABORATUVARLARIMIZ
    • TOPRAK, BİTKİ VE GÜBRE ANALİZ LABORATUVARI
    • AKREDİTASYON BELGELERİ
  • KALİTE YÖNETİMİ
    • KALİTE POLİTİKASI
    • KALİTE YÖNETİM BİRİM SORUMLUSU
    • KAPSAM
  • İletişim
Ara
    Skip Navigation LinksAntepfıstığı Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü > Menu

KALİTE POLİTİKASI

​

KALİTE POLİTİKASI

 

AFAE Toprak, Bitki ve Gübre Analiz Laboratuvarı olarak verilen analiz hizmetlerimizde;

- Uluslararası/ulusal standartlara ve kalite yönetim sistemlerine göre izlenebilirliği temin ederek, laboratuvarlar arası karşılaştırmalar yoluyla güvenilirliğini sürekli kılacak şekilde, müşterinin ihtiyaç duyduğu ölçüm belirsizliğini en küçük seviyede tutarak,

- Hızlılık, doğruluk, süreklilik, güven, eşitlik, tarafsızlık ve gizlilik ilkelerinin topyekûn uygulanması; müşterilerle yapılan işbirliğinin de yardımıyla, müşteri şikâyetlerinin azaltılması ve dolayısı ile müşteri memnuniyetinin artırılması konusunda gerekli tüm çalışmalar yapılmaktadır. Bununla beraber;

- Mesleki ve teknik uygulamaları en iyi şekilde göstererek, sürekli eğitilen ve becerisi geliştirilen uzman personeli ile ayrıca sektöründe gelişen teknolojiyi sürekli takip ederek ihtiyaç duyulan değişim ve gelişimlere en iyi şekilde uyum sağlamaktadır. Bunun sonucunda çiftçilerimize en iyi ve doğru hizmeti vererek ve kaliteyi en üst seviyede tutarak hizmet vermekteyiz.

Bu bağlamda, analiz sonuçlarını olumsuz yönde etkileyen faktörlerin ortadan kaldırılması için Kalite Yönetim Sistemi içinde oluşturulan Kalite El kitabı, prosedürler, talimatlar ve diğer dokümanların ilgili tüm personel tarafından okunması, anlaşılması ve tüm uygulamalarda etkin şekilde kullanması gerektiği bilinci temin edilmiştir.

Laboratuvarımızın üst yönetimi; Kalite Yönetim Sistemi'ni tüm personelin katkısıyla TS EN ISO/IEC 17025 standardı, müşteri şartı ve yasal şartlara uygun olarak etkin bir şekilde uygulayacağını ve sürekli iyileştireceğini taahhüt ederiz.

 

 


E-HİZMETLER

Gübre Takip Sistemi

Gübre Takip Sistemi

Tarım Tv

Tarım Tv

III. Tarım Orman Şurası

III. Tarım Orman Şurası

Alo 180

Alo 180

Geleceğe Nefes

Geleceğe Nefes

Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık

Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık

TARYAT

TARYAT

Genç Çiftçilerin Desteklenmesi Projesi

Genç Çiftçilerin Desteklenmesi Projesi

Kulak Küpe Sorgulama

Kulak Küpe Sorgulama

Hayvan Bilgi Sistemi

Hayvan Bilgi Sistemi

Tarım Orman Bülteni

Tarım Orman Bülteni

Türk Tarım Orman Dergisi

Türk Tarım Orman Dergisi

Dijital Tarım Pazarı

Dijital Tarım Pazarı

Atık Sularda Covid-19 Yayılımı Takibi

Atık Sularda Covid-19 Yayılımı Takibi

Türkiye Arıcılık Haritası

Türkiye Arıcılık Haritası

İLETİŞİM

    Antepfıstığı Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü
  • Adres : Üniversite Bulvarı No:34 27070 Şahinbey/GAZİANTEP

  • Telefon : +90(342) 338 08 00

  • Faks : +90(342) 338 14 64

  • E-Posta : antepfistigi@tarimorman.gov.tr

Android
IOS

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Biyogüvenlik
  • e-Kütüphane
  • e-İmza Servisi
  • Intranet
  • Hizmet İçi Eğitim
  • Bakanlık e-Posta
  • Arabuluculuk
YUKARI ​