4857 sayılı İş Kanunu kapsamında Bakanlığımız Taşra Teşkilatında istihdam edilmek üzere; 13.02.2024 tarihinde gerçekleşen noter kurası neticesinde asil olarak atamaları yapılan hak sahiplerinden; evrak teslimi için yayınlanan ilan tarihleri arasında evraklarını teslim etmeyen, başvuru evraklarının incelenmesi neticesinde aranılan şartları taşımadığı tespit edilen, ataması yapılıp da görevine başlamayan veya bu hakkından feragat eden adaylar yerine sırasıyla yedek adayların 26.09.2024 – 10.10.2024 tarihleri arasında evrak teslim işlemi yapılacaktır. Bu kapsamda Enstitü Müdürlüğümüzde Laboratuvar Temizlik İşçisi ve Hayvan Bakıcısı kadrolarında yedek listede olanların 10/10/2024 tarihine kadar https://www.tarimorman.gov.tr/Duyuru/2118/1500-Tarim-Iscisi-Alimi-Yedek-Hak-Sahiplerinin-Evrak-Teslimi-Hakkinda adresinde belirtilen evraklar ile Bakanlığımıza başvurmaları gerekmektedir.