Enstitüye gelen müşteri görüş ve şikâyetleri, Müşteri Görüş/Şikâyet Formu kaydedilerek değerlendirmeye alınır. Şikâyetler alındıktan en geç 15 gün içerisinde müşteri iletişim bilgileri kullanılarak müşteriye geri dönüş yapılır ve şikâyetin laboratuvarımızla ya da kalite politikamızla ilgili olup olmadığı incelenir ve şikayet geçerli kılınır. Şikâyeti takip etmesi için tarafsız bir personel görevlendirilir. Şikâyetçiye bildirilecek sonuçların, şikâyete konu laboratuvar faaliyetlerinde yer almayan kişi/kişiler tarafından hazırlanması, gözden geçirilmesi ve onaylanmasına dikkat edilir. Şikâyet ile ilgili sonuçlar müşteriye geri dönüş yapılarak bildirilir. Müşterilerden gelen talepler ve teklifler, yapılan işlerin ve analizlerin sürekli iyileştirilmesinde, yeni analiz metotlarının araştırılmasında ve analiz çeşitliliğimizin artırılmasında kullanılır. Diğer müşterilere zarar verecek veya bakanlık Yönetmeliğine aykırı olan teklifler veya talepler hakkında bir işlem yapılmaz.
Müşteri Görüş/Şikâyet Formunu doldurmak için aşağıdaki bağlantıya tıklayınız.